• banner di pruduttu

U Role di Sistemi Ultrasonic in Vibrating Screen

U schermu vibrante ultrasonicu hè cumpostu di alimentazione ultrasonica, transducer, anellu di risonanza è filu di cunnessione.Pò esse 500 materiali di maglia per u travagliu di screening efficace, allora perchè u screnu vibrante ultrasonicu averà un tali effettu?Quali onde ultrasoniche ghjucanu questi roli?

Screen 2

U sistema ultrasonicu ghjoca un rolu in u screnu vibrante

1. Risolvi u prublema di l'imbuscamentu: u quadru di schermu sottu à l'azzione di u mutore di vibrazione per fà u funziunamentu tridimensionale à u stessu tempu da una onda di vibrazione ultrasonica d'ampiezza d'alta freccia di u trasduttore, cusì chì u materiale hè suspesu in u screnu. superficia in bassa altitudine, cusì risolviri effittivamenti u prublemu di stuccatura di u materiale.

2. Crushing Sicundariu: certi materiali in l'umidità o l'electricità statica di attritu pruvucarà u prublema di l'agglomerazione, in u rolu di l'ultrasound pò esse l'agglomerazione di grumi di materiale per a triturazione secundaria, cusì cresce a produzzione;

3. Vagliatura di gravità specifica di luce: schermu vibrante ordinariu in u materiale di gravità specifica di vagliatura di luce hè propensu à a dispersione di materiale è a precisione di screening ùn pò micca ghjunghje, u screnu vibrante ultrasonicu in u rolu di l'onda ultrasonica pò migliurà efficacemente a precisione di screening è riduce u prublema di dispersione di polvera. .

Screen 1

U sopratuttu hè u rolu di u screnu vibratori ultrasonicu in u sistema ultrasonicu, cum'è un novu tipu d'equipaggiu di screening vibratoriu, u performance di screen vibrating ultrasonic hè un schermu vibrante ordinariu ùn pò esse paragunatu, ma ogni pezzu d'equipaggiu hà u so propiu valore di esistenza, cusì in a selezzione di per piacè sceglite raghjone in cunfurmità cù i so propiu esigenze di produzzione, cum'è ùn avete micca capitu a produzzione di quale l'equipaggiu necessariu per un bonu effettu pò cunsultàci, saremu felici di serve!


Tempu di Postu: Settembre-05-2023