• banner di pruduttu

A diffarenza trà u screnu vibrante lineare è u screnu vibrante circular (Serie YK)

Ci hè parechje classificazioni di schermu vibrante, secondu a trajectoria di u materiale pò esse divisu in schermu vibrante circular è schermu lineale, chì sò cumunamenti usati in a produzzione di ogni ghjornu di l'equipaggiu di screening.A machina di screening fine hè menu usata in a produzzione di rotture è grinding, è quì ùn facemu micca troppu paraguni.Circular vibrating screen è lineare vibrating schermu stile è a cumpusizioni struttura ùn hè essenzialmente sfarente, u materiale hè attraversu a vibrazione di a superficia di u screnu è uttene u scopu di screening, ma a differente trajectoria di vibrazione affettarà direttamente u scopu di screening.

iè (1)
Scherma vibrante lineare

iè (2)

Scherma vibrante circulare (Screen vibrante serie YK)

Principiu di travagliu

➤ Schermo vibrante circular

U mutore elettricu hè guidatu da u cinturione trapezoidale per fà u bloccu eccentricu di l'excitatore rotate à alta velocità, chì genera una grande forza d'inerzia centrifuga è eccita a scatula di u screnu per pruduce un muvimentu circular di certa amplitude, è u materiale nantu à u screnu hè sottumessu à u impulsu trasmessi da a scatula schermu nantu à a superficia schermu inclinata è pruduce un muvimentu di lanciu cuntinuu, è u materiale scontra a superficia di u schermu in u prucessu di fà i particeddi più chjuchi di u pirtusu di schermu penetrà in u screnu, in modu di rializà a classificazione.

Maglia vibrante di u screnu

➤ Schermo vibrante lineare

Utilizendu l'excitazione di u mutore di vibrazione cum'è a fonte di vibrazione, u materiale hè lanciatu nantu à u screnu, mentre face un muvimentu lineale in avanti.U materiale entra in l'inlet di a machina di screening in modu uniforme da l'alimentatore, è pruduce parechje specificazioni di a cima è di u fondu di u screnu attraversu u screnu multi-layer, chì sò scaricati da i so rispittivu sbocchi.

Comparazione di a diferenza

➤ Fenomenu di pirtusu

U materiale di schermu vibrante circulare si move in un cercolu parabolicu nantu à a superficia di u screnu, in modu chì u materiale hè dispersu quant'è pussibule per migliurà a forza di rimbalzamentu di u materiale, è u materiale appiccicatu in u burato di u screnu pò ancu saltà fora, riducendu u fenomenu di bloccu di buchi.

Disposizione di stallazione

A causa di a piccula inclinazione di a superficia di u screnu, l'altezza di u screnu hè ridutta, chì hè cunvenutu per l'arrangementu di u prucessu.

➤ Angulu di inclinazione di u screnu

Sicondu a dimensione di particella di u materiale, u screnu vibrante circular pò cambià l'angolo di inclinazione di a superficia di u screnu, per cambià a velocità di muvimentu di u materiale longu a superficia di u screnu è migliurà a capacità di trasfurmazioni di a macchina di u screnu.In generale, l'angolo di inclinazione di a superficia di u screnu in a produzzione di u screnu vibrante lineare hè chjucu.

Maglia vibrante di u screnu

➤ Materiale

In generale, u schermu vibrante circular hè fattu cù platti più grossi è a scatula hè fatta di azzaru di manganese, chì hè di resistà l'impattu di u materiale durante u prucessu di screening.U screnu vibrante lineare hè principalmente fattu di piastra di luce o di piastra d'acciaio inox.

➤ Campu di l'applicazione

Circular vibrating screen principarmenti schermi materiali cù alta gravità specifichi, particeddi grossi è alta durezza, chì hè largamente usata in l'industria minera cum'è mine, carbone è cava.A schermu lineare scherma principalmente materiali cù particelle fini, gravità specifica ligera è durezza bassa, principarmenti polvere secca, materiali granulari fini o micronizzati, è hè di solitu largamente utilizatu in l'alimentariu, i materiali di costruzione è altre industrii.

➤ Capacità di manipulazione

Per u schermu vibrante circular, perchè l'excitatore hè dispostu sopra à u centru di gravità di a scatula di u screnu, cusì l'assi longu ellittica di e duie estremità di a scatula schermu in l'ottu sottu, è l'estremità superiore di l'assi longu ellittica di u feed end face a direzzione di scaricamentu, chì hè favurèvule à a dispersione rapida di i materiali, mentre chì l'estremità superiore di l'assi ellittica longu di l'estremità di scarica hè contru à a direzzione di scaricamentu, riducendu a vitezza di u muvimentu di materiale, chì conduce à difficultà. à sieve materiali attraversu lu schermu, è a superficia schermu arcu circular è cresce u spaziu effittiva di a macchina schermu, tantu à migliurà a so capacità di trasfurmazioni.
Inoltre, per i materiali difficiuli di schermu, u schermu vibrante circulare pò fà turnà u spindle, perchè a direzzione di a vibrazione hè opposta à a direzzione di u muvimentu di u materiale, è a vitezza di u muvimentu di u materiale longu a superficia di u screnu hè ridutta (in u casu. di a stessa inclinazione di a superficia di u screnu è a velocità di u spindle), per migliurà l'efficienza di screening.

➤ Prutezzione di l'ambiente

U schermu vibrante lineale pò piglià una struttura cumpletamente chjusa, senza overflow di polvere, più favurevule à a prutezzione di l'ambiente.


Tempu di post: 23-May-2022