• banner di pruduttu

Test Sieve in Particle Size Detection of Sodium Sulfate

In i laboratorii, istituzioni di ricerca, per u scopu di i bisogni sperimentali legati à u sulfate di sodiu è u monitoraghju standard di a dimensione di particella di polvere, hè spessu necessariu di misurà è registrà a dimensione di particella di u polveru accuratamente, chì richiede l'usu di schermu vibrante di laboratoriu per classificà a polvera. campioni accuratamente secondu a dumanda.

Test Sieve in Particle Size Detection of Sodium Sulfate (1)

Comu cumunimenti usatu hè 200mm picculu laboratoriu seta vibrante, adattatu per setacci di diametru 200mm, l'agitatore cù u dispusitivu cronometra, l'utilizatore pò aghjustà u tempu di worling, stabilisce stop automaticu è altre funzioni.A tappa, u quadru di u screnu è u fondu sò tutti fatti di 304 inossidabile in un allungamentu, chì hà e caratteristiche di resistenza à a corrosione, senza ruggine è non-magnetic.I sieves ponu esse persunalizati cù piastra perforata secondu a dumanda di u cliente, u mudellu cumuni. hè Φ200mm * 50mm, vale à dì, i sieves hè 200mm di diametru è altezza hè 50mm, u diametru di sieves pò ancu esse persunalizatu à 300mm è 400mm.

Test Sieve in Particule Size Detection of Sodium Sulfate (2)

Test Sieve in Particle Size Detection of Sodium Sulfate (3)

Test Sieve in Particule Size Detection of Sodium Sulfate (4)

Sicondu a nostra sperienza cù l'industria di polveri di sulfate di sodiu, a dimensione di maglia necessaria per a filtrazione d'ispezione di particella di sulfate di sodiu hè 18, 20, 45, 50, 100, 120, 140, 170, 200, 230, 270 mesh, 11 pezzi in totale.

Test Sieve in Particle Size Detection of Sodium Sulfate (5)

Se ne avete bisognu, sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu, vi daremu megliu prudutti è servizii!

 


Tempu di posta: 01-01-2023