• banner di pruduttu

Cumu cunfirmà u mudellu in u screnu vibrante?

Xinxiang Hongda Vibration Equipment Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale in a machina di schermu vibrante. Ci hè specializatu in l'industria di vibrazione dapoi u 1986. Vuleriamu sparte "COME FONFIRM U MODELLU IN SCREEN VIBRANTE" per voi. Avemu scontru parechje volte chì l'acquistu u persunale è i tecnichi ùn sanu micca cumu cunfirmà u mudellu in u screnu vibrante.U principiu più fundamentale hè di cunfirmà u scopu di u cliente utilizendu una schermu vibrante. Per esempiu, per a rimozione di impurità, o per a classificazione o per u filtru? Basatu nantu à un scopu diversu di usu, pudemu aiutà à sceglie un schermu vibrante adattatu per voi. In più, a maiò parte di i schermi vibranti ponu esse persunalizati secondu i bisogni di i clienti: i strati di schermi vibranti. A dimensione di u foru di a rete. È u materiale di a rete. etc.

1. Nome materiale è caratteristiche
In generale, in u prucessu di pruduzzione è vendita à longu andà, i pruduttori di schermi vibranti riassumeranu alcuni mudelli chì sò più adattati per i materiali basati nantu à l'esperienza, cusì hè assai necessariu per l'utilizatori di furnisce i nomi di materiale, chì ponu riduce assai a difficultà di selezzione di mudelli. .Determina e proprietà fisiche di un materiale.Per esempiu, a dimensione di e particelle di materiale, a gravità specifica di u materiale, s'ellu hè appiccicosu, è s'ellu hè umitu.E proprietà fisiche di u materiale affettanu direttamente l'effettu di screening.
2. U scopu di usu
U scopu di utilizà l'equipaggiu hà ancu un impattu impurtante in a selezzione, cum'è u scopu di screening o filtrazione?Chì ghjè u nivellu di u tagliu?
3. Trattamentu vulume esigenze
Diversi utilizatori anu esigenze diverse nantu à a capacità di manipolazione di materiali in parechji casi, è i requisiti di capacità di manipulazione di l'utilizatori sò ancu un riferimentu impurtante per a selezzione.
4. Apertura di maglia
U requisitu di l'utilizatori per l'apertura di u screnu hè ancu una di e referenze impurtanti per u tippu di screening di vibrazione lineale.A schermu cù un grande numeru di maglia ùn hè micca faciule per passà per u screnu cumparatu cù un picculu numeru di maglia.
5. A proporzione di materiali
Cunnosci accurately u rapportu di u gruixu di u materiale è u materiale fine, pudete ghjudicà a rata di penetrazione di u materiale.


Tempu di post: May-12-2022