• banner di pruduttu

Cumu aghjustà u bloccu eccentricu nantu à u mutore di schermu rotativu?

U schermu vibrante rotativu hè largamente utilizatu in a screening di polvere finamente triturata o materiali granulari per via di a so alta precisione, a rete chì ùn hè micca intasata, a bona ermeticità è altri vantaghji.In l'usu di u screnu vibrante rotativu, u rolu di bloccu eccentricu ùn pò esse ignoratu.Hè precisamente per via di l'angolo di fasa furmatu da dui blocchi eccentrici chì a macchina di u screnu pò travaglià nurmalmente.

U metudu di regulazione di blocchi eccentrici:

1, Pudemu aghjustà u pesu supplementu di u mutore vibrante.U pesu supplementu hè stallatu nantu à un latu di i pesi superiori è inferiori (blocchi eccentrici superiore è inferiore), chì ponu aumentà a forza eccitante di u screnu vibrante.Sicondu a gravità specifica di i materiali per esse screened è u numeru di strati di u screnu vibrante sceltu da u cliente, u numeru di contrapesi pò esse aumentatu è ridutta in modu adattatu.

utrfh (1)

2, Aprite u foru di regolazione di u canna di fondu di u mutore vibrante di u screnu vibrante rotativu, alluntanate i bulloni di fissazione di u bloccu eccentricu, aghjustate l'anguli superiore è inferiore di i blocchi eccentrici superiore è inferiore in a direzzione opposta à u portu di scaricamentu. secondu a pista di i materiali screened, è poi mette una piccula quantità di materiali nant'à a superficia schermu à fà a macchina schermu curriri e cuntrolla a pista corsa di i materiali nantu à a superficia schermu.Se l'angolo ajustatu righjunghji u livellu necessariu, pudete piantà a macchina è stringhje i bulloni di fissazione di u bloccu eccentricu.

utrfh (2)

3. Quandu u schermu di vibrazione cumencia à travaglià, u screening hè cuntinuu, è l'amplitude di vibrazione hè relativamente grande durante l'iniziu è l'arrestu ruvida.Se vulete riduce l'amplitude, avete bisognu di riduce l'angolo di u blocu eccentricu.Tuttavia, se l'ajustamentu hè troppu chjucu, l'equipaggiu ùn averà micca forza.

utrfh (3)

4. U screening grossu richiede una pruduzzione più alta di u screnu, chì hè più adattatu per a situazione induve u polu cuntene particeddi grossi o impurità menu.L'angolo di u bloccu eccentricu di u screnu rotativu hè generalmente in a gamma di 30 °.Dunque, quandu a precisione di screening ùn hè micca necessariu, ma l'output hè necessariu, l'angolo di u blocu eccentricu pò esse 0-30 °.


Tempu di posta: 04-Jan-2023