• banner di pruduttu

Quantu hè un trasportatore di cinta mobile?

U trasportatore di cinturione mobile hè dotatu di una rota universale, chì hè flessibile è pò esse imbuttata in u magazzinu manualmente.L'altezza di elevazione pò esse cuncepita secondu a situazione attuale di u situ.Hè adattatu per l'occasioni cum'è e piante di fertilizzanti è cimenti chì necessitanu carica manuale.Allora quantu hè un trasportatore di cinturione mobile in set?

trasportatore 1

1, Materiale di cintura differente, prezzu differente

I materiali di cinture di trasportatori di cinturini mobili include gomma, silicone, PVC, PU è altri materiali.I cinturini di diversi materiali sò usati in diverse occasioni, è u costu di fabricazione hè ancu diversu, chì deve esse sceltu secondu e caratteristiche di u materiale.In circustanze nurmale, gomma < silicone < materiale PVC / PU.

trasportatore 2 trasportatore 3

2, larghezza di banda differente, prezzu differente

Xinxiang Hongda mobile cinturione trasportatore a larghezza di cinturione hè 400mm, 500mm, 650mm, 800mm, 1000mm, 1200mm, etc. Per i trasportatori di cinturini mobili di diverse larghezze, a lunghezza di trasportu è u voluminu di trasportu sò diffirenti, più larga hè a larghezza di banda, più consumabili, ma più unità di tempu U più grande u voluminu di consegna, u più caru serà u prezzu.

trasportatore 4 trasportatore 5

3, Disegni diffirenti, prezzi diffirenti

A struttura di u trasportatore di cinturione mobile include: trasportatore di cinturione di attrazzatura, trasportatore di cinturione pianu, trasportatore di cinturione arrampicata è altre forme.U cinturione trasportatore pò ancu esse equipatu cù accessori cum'è baffles è faldes, chì ponu risponde à diverse esigenze di prucessu..A struttura disignata da u fabricatore hè sfarente, è u costu di u travagliu è i cunsumatori sò diffirenti.U disignu specificu deve esse sceltu secondu i bisogni reali di l'utilizatori.

trasportatore 6 trasportatore 7

U sopra hè l'intruduzioni è l'analisi di u prezzu di i trasportatori di cinturini mobili.I trasportatori di cinturini mobili Hongda sò economici.Avà ci sò sconti per i novi clienti per cunsultà è fà ordini.Venite à ordinate avà.


Tempu di Postu: 20-Sep-2022